הפקולטה לניהול ע"ש קולר, התרומה הגדולה ביותר אי פעם שהוענקה לאוניברסיטת תל-אביב

תרומת ענק בגובה 50 מיליון דולר, המיועדת לקידום המחקר ולפיתוח תכניות לימוד והוראה, ניתנה לפקולטה לניהול

18 מאי 2016

איש העסקים הבריטי, ג'רמי קולר, העניק את התרומה הגדולה ביותר אי פעם שהוענקה לאוניברסיטת תל-אביב, לפקולטה לניהול. המענק כולו יוקדש לפעילות אקדמית ומחקרית והוראה, בניגוד לתרומות אחרות המוקדשות למבנים. קולר הבריטי הוא המייסד של "קולר קפיטל", אחת מקרנות הפרייבט אקוויטי המובילות בעולם.
לפני מספר שנים הקים קולר את מכון קולר ליזמות וחדשנות, הפועל במסגרת הפקולטה לניהול וב-2012 העניקה לו אוניברסיטת תל-אביב תואר ד"ר לשם כבוד, כהוקרה על פועלו בשוק ההון העולמי ותרומתו להוראה ולמחקר.
​קולר היגיע השבוע לישראל למפגש חבר הנאמנים של אוניברסיטת תל- אביב ויפגוש גם את סגל הפקולטה לניהול. פרופ' יוסף קלפטר, נשיא Tel Aviv University | אוניברסיטת תל-אביב, מסר "תרומתו של ג'רמי קולר הינה משמעותית ביותר ותסייע למנף את העשייה הענפה והאיכותית, בעלת המוניטין הבינלאומי, בתחום המחקר ופיתוח ההוראה של הפקולטה לניהול.

אנו מודים למר קולר על הבעת האמון בחוקרים שלנו ובזכות תרומתו יוצאת הדופן נמשיך לקדם את הפקולטה לניהול לשורה הראשונה של בתי הספר למנהל עסקים המובילים בעולם". פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה, מסר כי "הפקולטה מרחיבה ומתאימה את תכניות הלימוד לתהליכים ומגמות שצוברים תאוצה ובהתאם לכך השקנו השנה התמחויות חדשות, בתואר השני, בתחומים של ביג דאטה ובינה עסקית, ניהול גלובלי וניהול נדל"ן. כ"כ ערכנו רוויזיה מקיפה בתכנית התואר הראשון בניהול וגם שם נשיק בשנת הלימודים הקרובה התמחויות בביג דאטה, ניהול פיננסי, שוק ההון ועוד. שינויים אלה כבר מוצאים את ביטויים בגידול מתמיד בכמות התלמידים הנרשמים ללימודים בפקולטה. במקביל, אנו משפרים גם את סביבת המחקר והלימוד".

הפקולטה תקרא מעתה הפקולטה לניהול ע"ש קולר.

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>